Machine startet nicht beim Kaltstart

Saxonette, Spartamet und andere

Re: Machine startet nicht beim Kaltstart

Beitragvon Dieter-K » Mittwoch 14. März 2018, 02:14

Wir machen ein neues internationales Unterforum auf:

Bungling, Botch and Cable Tie Repair

Bisher waren wir ein technisch kompetentes Fachforum. Ich verschiebe dann alle passenden Beiträge in diese Rubrik.
Ein anderer Thread (Kolben) schreit auch schon danach, verschoben zu werden.

*TIRED* - Dieter
Benutzeravatar
Dieter-K
 
Beiträge: 4653
Registriert: Freitag 17. Oktober 2008, 22:26
Wohnort: Gelsenkirchen, Ruhrgebiet

Re: Machine startet nicht beim Kaltstart

Beitragvon yoekio » Mittwoch 14. März 2018, 16:01

Wow, Arie. Hold your horses

Nimmer habe ich ein dickerer O ring empholen, im Gegenteil.

Ich denke du hast das alles nicht verstanden :sad: Ok sorry dan. Ben ook maar een mens. Maakt ook niet uit. Dat duits blijft voor mij gewoon moeilijk begrijpbaar.

Das mit der membraamplatte habe ich gemagt
.
De gaten in de carb zijn al lang dieper geboord. Sluit allemaal perfect aan. Ben ook niet achterlijk. De motor is gewoon op Arie. Ze wil het mengsel haast niet meer aanzuigen. Nu kan ik er wel een nog grotere sproeier in drukken. Maar het houdt domweg een keer op. Het probleem is gewoon, waar koop je nog een goede originele zuiger. IK, zou het niet weten.

Kort om, ik probeer er nog iets van vermogen er uit te trekken. En 30 gaat mij meer dan hard genoeg. En ja, ik weet ook wel als de zuiger / cilinder bij wijze van zo lek als een zeef is. Dat het niet echt veel gaat helpen. En dat hoeft ook niet. Is ook totaal niet mijn doelstelling. Kan gewoon moeilijk afstand doen van deze machine. Ik wil er geen onderdelen blok van maken. Heb er teveel tijd mee door gebracht om het ordelijk aan de praat te houden. Maar ik ben bang dat het einde van dit motortje toch in zicht komt. En je moet het zien als een laatste poging om het tot de levende te houden. Lukt dit niet, dan heb ik verder geen keuze meer. En word het een onderdelen blok.

Ps

Je mag blij zijn als die noch 4 bar drukken wil. En ik geloof dat het dat al niet meer doen wil. Het is gewoon op......... Arie. Einde cyclus - > oud ijzer / onderdelen. Alleen vijl ik er een zuigerkam aan. In de hoop dat het MISSCHIEN helpt. Help me hopen Arie. Het zou erg jammer zijn als het niet meer wil. En dat deze laatste poging tot verdoemen is veroordeelt.

Ik schrijf dit ff in Nederlands, dan begrijpen wel elkaar tenminste. Ooh ja, ik begrijp ook wel dat je er een vul ring achter hebt gezet. Dan komt de ring verder naar voren te zitten. In principe het zelfde effect als een dikkere ring met de zelfde buitendiameter. Als dit ook niet bedoelt word, dan schiet mij maar lek.

Verder, dat ik alleen maar last heb van een verbogen crab. En laten we zo zeggen, moeilijk te geloven. Ik draai ze hand vast. Vermoed gewoon dat het de pakking is die het verschil maakt. Karton is hard dat geeft niet mee. Een ring is flexibel. En voor de rest is de constructie / opzet van die flens dusdanig dat het een zwakke plek heeft. En dat de flens in principe geen keuze heeft dan om daar te verbuigen. Verder wil ik het nog proberen met teflon. Maar wat ik wil gebruiken pluk je niet als eens stukje gras uit een tuin. Dat word gewoon zoeken dus.

Ik kan en mag alleen hopen dat 1 en ander wat heeft verheldert / verklaart.

meine Entschuldigung für das Schreiben auf Niederländisch. Wie Sie verstehen, macht es das für mich viel einfacher. Wenn ich das übersetzen musste, war ich mindestens drei Stunden beschäftigt. Und ob es eine korrekte Übersetzung in dem war, was ich meinte. Glaube nicht.

Im kurz

meine machine ist alt. Das Verhältnis zwischen Kolben und Zylinder ist so schlecht das es nicht genug benzin ansaugt. Größere duse, neh. Einmal stoppt es. Ich habe zu lange daran gearbeitet, um daraus Teile zu machen. Des wegen, kleebat, als letzter Ausweg. Ich bin nicht an leistung interessiert. 30 kmh ist gut genug. Und weiter habe ich versucht Arie zu erklaren was ich bereits getan habe. Glaube der ist wütend.

Und ja,ich weis doch auch wen zie 100 % leistung haben wollen. Das der machine 100% zijn mus. Ich versuche nur meine alte Maschine vor der untergang zu retten. Hilf mir zu hoffen, dass die Optimierung hilft.

Glaube der Kompression in weniger als 4 bar. Es ist eben alt und abgenutzt.
yoekio
 
Beiträge: 779
Registriert: Freitag 25. Januar 2013, 20:25

Re: Machine startet nicht beim Kaltstart

Beitragvon yoekio » Montag 19. März 2018, 16:14

yoekio
 
Beiträge: 779
Registriert: Freitag 25. Januar 2013, 20:25

Vorherige

Zurück zu Fahrräder mit Verbrennungsmotor

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste

cron